lunes, 21 de marzo de 2016

Qué es el Reiki?


Es una palabra sánscrita que significa Rei: energía universal, Ki: energía vital

Es una terapia energética que trabaja todos los planos del individuo, el físico, emocional, mental y espiritual.

Se canaliza la energía y se transmite a través de las manos a los centros energéticos (chacras) que tenemos a lo largo de la columna vertebral, proporcionando relajación y bienestar.

Trabaja en profundidad hasta llegar a la raíz del problema para dejar salir las emociones o los patrones que han originado el desequilibrio para poder ser sanado.

Nos aporta relajación, reducción de la ansiedad, del estrés y del dolor. Nos ayuda a canalizar y gestionar las emociones obteniendo equilibrio y paz interior.

Tambien  es una herramienta de crecimiento personal que nos ayuda a cambiar hábitos y patrones adquiridos, a conocernos mejor y expandir la conciencia. Nos aumenta la autoestima.

Pueden recibir Reiki todas las personas de cualquier edad. Bebés, embarazadas, adultos sanos y enfermos, personas mayores y también los animales y plantas.

No es necesario tener una fe o una creencia religiosa que funcione.

La terapia del Reiki está reconocida por la Organización Mundial de la Salud (OMS) como terapia complementaria.

Hoy en día ya se está utilizando en los hospitales, sobre todo en oncología, favoreciendo una mejora de los pacientes en los efectos secundarios de la quimioterapia.



sábado, 19 de marzo de 2016

Què és el Reiki?


És una paraula sànscrita que vol dir  Rei: energia universal, Ki:energia vital

És una teràpia energètica que treballa tots els plànols de l’individu , el físic, emocional, mental i espiritual.

Es canalitza l’energia i es transmet a través de les mans als  centres energètics (chacras) que tenim al llarg de la columna vertebral, proporcionant  relaxació i benestar.

Treballa en profunditat fins arribar a l’arrel del problema per  deixar sortir les emocions  o els patrons que han originat el desequilibri per poder ser sanat.

Ens aporta relaxació, reducció de l’ansietat, de l’estrès  i del dolor. Ens ajuda  a canalitzar i gestionar  les emocions obtenint equilibri i pau interior. 

Tanmateix és una eina de creixement personal, que ens ajuda a canviar hàbits i patrons adquirits, a conèixer-nos  millor i expandir la consciència. Ens augmenta l'auto estima.

Poden rebre Reiki totes les persones  de qualsevol edat. Nadons, embarassades, adults sans i malalts, persones grans  i també els animals i  plantes.

No és necessari tenir una fe o una creença religiosa perquè funcioni.

La teràpia del Reiki està reconeguda per la Organització Mundial de la Salut (OMS) com a teràpia complementaria. 

Avui en dia ja s'està utilitzant en els hospitals, sobretot en oncologia, afavorint una millora dels pacients en els efectes secundaris de la quimioteràpia. 



Mis inicios en el Reiki


Hace 15 años que conocí el Reiki y desde entonces somos amigos inseparables. Mejor dicho, ya forma parte de mí.
Estaba pasando una mala época. No me cuidaba, no me interesaba nada y funcionaba como una autómata.
Una gran amiga me habló de la terapia del Reiki. Al principio no estaba segura de que me pudiera ayudar, ya que no sabía qué era y cómo funcionaba. Y para mi cumpleaños me regaló una sesión. Pensé: por probar no pierdo nada.
Y allí que fui. Fui sincera con la terapeuta, no sabía que era, como funcionaba ni si me podría ayudar a salir de aquella situación.
Lo primero que noté fue una profunda y agradable relajación. La sensación fue como soltar de golpe, mi cuerpo era como una pluma. Notaba calor, frío, pero sobre todo un bienestar que hacía tiempo que no sentía.
La terapia duró 6 meses, lo que en ese momento yo necesitaba para estar bien conmigo misma, para estar bien física, mental y sobre todo emocionalmente.
Mi sorpresa fue que no sólo trabajamos el dolor (el campo físico), sino que trabajamos las emociones (campo emocional) y los pensamientos (campo mental). Descubrí como a través de los pensamientos y emociones negativos no expresados o no gestionados enfermamos físicamente, bloqueando los centros energéticos que tenemos a lo largo de la columna y no dejando que circule bien nuestra energía.
Fue una gran experiencia, me conocí!
Hoy todavía sigo trabajando en mi crecimiento personal, descubriendo el potencial que tengo dentro; que todos tenemos.
Fue una metamorfosis.

viernes, 18 de marzo de 2016

Els meus inicis al Reiki

Fa 15 anys que vaig conèixer el Reiki i des de llavors que som amics inseparables. Millor dit, ja forma part de mi. 
Estava passant una mala època. No em cuidava, no m'interessava res, i funcionava com una autòmat. 
Una gran amiga em va parlar de la teràpia del Reiki. Al principi no estava segura que em pogués ajudar, ja que no sabia ben bé què era i com funcionava. I pel meu aniversari em va regalar una sessió. Vaig pensar: per provar no perdo res.
I allà que hi vaig anar. Vaig ser sincera amb la terapeuta, no sabia què era, com funcionava ni si em podria ajudar a sortir d'aquella situació. 

El primer que vaig notar va ser una profunda i agradable relaxació. La sensació va ser com deixar anar, de cop el meu cos era com una pluma. Notava calor, fred, però sobretot un benestar que feia temps no sentia. 

La teràpia va durar 6 mesos, el que en aquell moment jo necessitava per estar bé amb mi mateixa, per estar bé física, mentalment i sobre tot emocionalment.  
La meva sorpresa va ser que no només vam treballar el dolor ( el camp físic), sinó que vam treballar les emocions (camp emocional) i els pensaments (camp mental). Vaig descobrir com a través dels pensaments i emocions negatius no expressats o no gestionats ens posem malalts físicament, bloquejant els centres energètics que tenim al llarg de la columna i no deixant que circuli bé la nostra energia.

Va ser una gran experiència, em vaig conèixer!

Avui encara segueixo treballant en el meu creixement personal, descobrint el potencial que tinc dintre; que tots tenim.

Va ser una metamorfosi.